Posted on

Zöldségturmix homoktövissel

Ha már unod a gyümölcsturmixokat, akkor próbáld ki ezt a receptet! Videóban is bemutatjuk rettentő gyors és egyszerű elkészítését ennek a zöldségturmixnak, kattints ide!

Ebben a receptben egy uborkás zöldségturmixot mutatunk be, de bátran variálhatod a hozzávalókat: káposzta, fejes saláta, madársaláta, rukkola, cékla, répa stb. A legnagyobb előnye ezeknek a zöldséges italoknak, hogy rengeteg vitamin van bennük, és mivel nyersen fogyasztod, mindet be is juttatod a szervezetedbe. Akár tisztítókúrákba is beépítheted, vagy a mindennapi egészséges étrendbe is, hiszen az anyagcserére nagyon jó hatással van.

Miért éppen uborka?

Az uborka nagyon alacsony kalóriatartalmú, és mivel a legnagyobb része víz, így remek folyadékpótló, szervezetet hidratáló zöldség. Található benne magnézium, K-vitamin, C-vitamin, béta-karotin, flavonoidok és mangán.

Zöldségturmix hozzávalói:

Elkészítés:

Mossuk meg a hozzávalókat. Az almát hámozzuk meg, vágjuk ki a magházat. Egy turmixba tegyük bele az uborkát, a salátát, az almát, a velőt és a magőrleményt. Egy kis citrommal ízesítsük, adjuk hozzá az 1 dl vizet, és turmixoljuk össze! Ezzel kész is a zöldségturmixunk. MEGNÉZEM A VIDEÓT!

Tipp: Salátának használhatunk bármilyen otthon meglévő salátát. Ez lehet akár fejes saláta, jégsaláta, madársaláta. Az ízük semleges, ne féljünk hozzáadni a turmixhoz!