Posted on

Zabkása másképp

Szereted a zabkását, viszont már kezd unalmas lenni? Feldobnád, de nem tudod mivel, hogyan? Esetleg még csak barátkozol a gondolattal, hogy ilyet egyél a péksütik helyett? Nos, bátran vágj bele, mert nincs mitől tartanod! Ez a zabkása recept szuper egészséges, és már a reggelinél felvértezheted magad a megfelelő tápanyagokkal és vitaminokkal úgy, hogy még finomat is eszel!

 

A recepthez készült videót ide kattintva tudod megnézni!

Lássuk a hozzávalókat:

  • 30 g zabpehely
  • 5 g homoktövis húsliszt
  • 1 dl forró víz vagy bármilyen magtej
  • 1 kk. eritrit
  • gyümölcs a tetejére /mi most szedret használtunk/

Elkészítés:

A zabkása elkészítése roppant gyors és egyszerű. Kapkodós és utolsó pillanatban felkelős egyének számára is tökéletes választás. Egy tálkába a hozzávalókat beleöntjük, és ráöntjük a forró vizet vagy tejet, majd szépen megkavarjuk párszor. Egy pár perc alatt a zabpehely megszívja magát és már mehet is bele a gyümölcs és fogyaszthatjuk is a homoktövis húslisztes zabkásánkat! 

TIPP: A zabkását készítsük el előző este, és miután kihűlt, mehet a hűtőbe. Aki lusta zabkását főzni, csak öntse fel magtejjel és úgy tegye be a hűtőbe gyümölcsökkel összedarabolva egy kis üvegcsébe, és reggel már csak felkapni kell és irány a munka! :))