Posted on

Mikor hasznos a koffein?

Mikor hasznos a koffein?

Egy közös dolog van a kávéban és a teában: nem más, mint a koffein, amiről elsősorban mindenkinek az jut eszébe, hogy a vérnyomást megemeli és éberséget okoz. Ezért kedvelt reggeli ital a tea vagy a kávé. De milyen jótékony egészségügyi hatásai vannak a koffeinnek?

A koffein 4 oldala:

  • Tudtad, hogy a rendszeresen kávét fogyasztók 65%-a kevésbé hajlamos az Alzeimer kór kialakulására, valamint 30-60%-kal kevesebb az esetükben az esély a Parkinson kórra.
  • A koffeint fogyasztók  esetében a 2-es típusú cukorbetegség kialakulásának valószínűsége is alacsonyabb.
  • Nem elhanyagolható az az információ sem, hogy a koffeinfogyasztással csökken az esélye a szájüregi rák, májrák, májzsugorodás betegségek kifejlődésének.
  • Észrevetted már, hogy fájdalomcsillapításban is jeles a koffein? Igen, valóban használható természetes fájdalomcsillapítóként.

Azt viszont bizton állíthatjuk, hogy sokan nem tudják elképzelni a mindennapjaikat kávé/tea, vagyis koffein nélkül, hiszen már teljesen beépült a napi rutinba. Mások pedig teljes mértékben meg vannak nélkülük. Egy biztos, hogy a hangsúly a mértékletes fogyasztáson van. Ha igazán egészséges reggeli rutin szeretnél, akkor válaszd a homoktövis levél teáját, mely kellőképpen felébreszt és lendületet ad a naphoz, immunrendszered erősíti. Kattints ide, és olvass jótékony hatásairól, vagy nézd meg videón az elkészítését!