Posted on

Homoktövises palacsinta

Egészséges palacsinta recept mindazok örömére, akik nem fogyasztanak sem tejet, sem pedig finomlisztet. Na és persze azoknak is, akik szimplán imádják a homoktövist. Ha te fogyasztasz tejet és finomlisztet, akkor nyugodtan cseréld ki a hozzávalókat! Nos íme egy recept, hogy mit is lehet pontosan készíteni a homoktövis húslisztből, és mire használhatod fel például a homoktövis velőt! Igen palacsintatésztába és palacsintatölteléknek is! 

NÉZD MEG VIDEÓN AZ ELKÉSZÍTÉSÉST!

Palacsinta hozzávalói:

Tésztához:
– 1 dl kókusztej
– 100 g zabliszt
– 5 g homoktövis húsliszt
– 1 tojás
– eritrit
– csipet só

Töltelék:
– homoktövis velős joghurt
– szőlő
– méz
– fahéj

 

Elkészítés:

A palacsinta tészta hozzávalóit jól keverjük össze, legyen csomómentes. Majd egy kiolajozott palacsintasütőben süssük meg a palacsintáinkat. Lehet vastagabbra, úgy jobban egyben marad a tészta. Olajozásra használjunk kókuszolajat. Tölteléknek mi most joghurtba kevert homoktövis velőt használtunk és szőlővel bolondítottuk az alkotásunkat. Fahéjjal szórtuk még meg és egy kis mézet csurgattunk rá.