Homoktövis webáruház, immunerősítő gyógybogyó

ÉLETTELI HAJ OMEGA-7 ZSÍRSAVVAL

ÉLETTELI HAJ OMEGA-7 ZSÍRSAVVAL

Tedd élettelivé és egészségessé a hajad!

Kezdd belülről hajad táplálását! Nem elég csupán a hajat kívülről mindenféle olajokkal, vitaminos kencékkel kenegetni. Belülről is meg kell neki adni azt a gondoskodást, amit külsőleg megkap. Ahhoz, hogy erős, egészséges és szép hajad legyen, elsősorban sok vizet kell innod. Legyél kipihent, aludj minimum 8 órát, hogy elegendő energiával kezd a következő napot is. A túlságosan kimerült szervezet akár hajhullással is jelezheti, hogy változtatásra van szüksége. A táplálkozásra is oda kell figyelned, hogy minden fontos tápanyagot megkapjon a hajkoronád. A legtöbben táplálékkiegészítőket, hajvitaminokat fogyasztanak annak érdekében, hogy egészséges és szép hajuk legyen, amik tartalmazzák azt a kulcsvitamint, amire leginkább szükséged van. Ez nem más, mint az Omega-7 zsírsav, aminek leginkább köszönhető a haj szépsége.

Mit tudnak az Omega zsírsavak?

Többféle Omega zsírsav létezik. Az Omega-3, 6 és 9-ről lehet hallani a legtöbbször az egészséges életvitel kapcsán. Az Omega-3 és 6 többszörösen telítetlen zsírsav, ami a szervezet számára nélkülözhetetlen. Szívvédő hatású, támogatja a koleszterin szintet és a vérnyomást, valamint az érelmeszesedés előfordulását csökkenti. Az Omega-9 egyszeresen telítetlen zsírsav, melynek jótékony hatása abban rejlik, hogy a rákos sejtek előfordulásának esélyét leredukálja. Mindegyik nagy szerepet játszik az immunrendszer védelmében, valamint ők a felelősek a haj fényességéért és csillogásáért. Ami még különösen előnyös a bőr és a haj számára az az Omega-7 zsírsav, ami megtalálható csirke-, marha-, lazachúsban, tojásban, mandulában, makadám dióban és a homoktövisben is.

Egészséges haj titka

Az Omega zsírsavak rendkívül jó hatással vannak tehát a szívre, az agyi működésre, a bőrre és nem utolsó sorban a hajra. Egészséges hajhagymák, fényes hajfürtök, nem töredezett hajszálak: ezek mind az Omega zsírsavaknak köszönhetőek. Elősegíti a gyorsabb hajnövekedést, a haj szerkezetének megerősödését, és a fejbőr egészségét.

Tippek

Mit tehetsz a hajad és a fejbőröd egészségéért azon kívül, hogy beépíted az Omega-7 zsírsavat az étrendedbe? Először is fontos, hogy megtaláld a számodra legjobb sampont. A következő lépés a hajmosási szokásaid. Milyen sűrűn mosol hajat? Az sem jó ha túl sűrűn, pl. minden egyes nap, de az sem jó ha sokáig zsíros marad. Találd meg az arany középutat és ne váltogasd sűrűn a samponjaidat sem. Természetes és egyszerű megoldás lehet a gyorsabb növekedés érdekében a fejbőr óvatos masszázsa, hiszen a hajhagymák stimulálásával beindítod a vérkeringést. Ráadásul, ha hajmosással egybekötve végzed egy kis homoktövis magolajjal, azt biztos meghálálja a fejbőröd és a hajad is.